موسسه فناوری ماساچوست

موسسه فناوری ماساچوست

موسسه فناوری ماساچوست یا MIT یکی از برترین دانشگاه های ایالات متحده است که به دانشجویان بین المللی فرصت تحصیل در سطوح مختلف و پذیرش دانشجو از سراسر جهان را می دهد.

انتخاب دانشگاه UMIT به عنوان مقصد تحصیلی می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. با توجه به اینکه MIT یکی از بهترین موسسات آموزش عالی در جهان است، تعداد داوطلبان برای ادامه تحصیل در این دانشگاه زیاد است، همه داوطلبان سالانه از نقاط مختلف جهان درخواست خود را برای پذیرش ارسال می کنند.

دانشگاه بنابراین اگر قصد ادامه تحصیل در MIT را دارید باید بدانید که برای پذیرش در این دانشگاه باید رزومه قوی داشته باشید.ما دانشگاه MIT و شرایط تحصیل آن را ارائه خواهیم داد.

ویلیام برتون راجرز، موسس و اولین رئیس MIT

ویلیام برتون راجرز، موسس و اولین رئیس MIT، سالها برای تأسیس یک موسسه آموزش عالی که کاملاً به علم، فناوری اختصاص داشت، کار کرد و این دانشگاه را در سال 1861 تأسیس کرد.

 

جنگ داخلی آمریکا مدرسه را تا سال 1865 به تعویق انداخت، زمانی که 15 دانش آموز در کلاس اول در بوستون ثبت نام کردند. MIT در سال 1916 به کمبریج، ماساچوست نقل مکان کرد. این دانشگاه در کنار رودخانه چارلز واقع شده است.

 

رئیس جمهور کارل تی. کامپتون (48 - 1930)، این مؤسسه از یک مدرسه فنی معتبر به یک مرکز شناخته شده بین المللی برای تحقیقات علمی و فنی تبدیل شد. در طول جنگ جهانی دوم، MIT آزمایشگاه تشعشع را که مرکز اصلی توسعه تحقیقات تشخیصی راداری در کشور بود و همچنین آزمایشگاه‌های نظامی دیگر اداره می‌کرد. پس از جنگ، MIT همچنان با حامیان مالی شرکت های نظامی که از تحقیقات کاربردی عمده در علوم فیزیکی، محاسبات، هوافضا و مهندسی حمایت می کردند، ادامه داد.

 

در حالی که MIT به دلیل برنامه های مهندسی و علوم فیزیکی شناخته شده است، اما در زمینه های دیگر، به ویژه اقتصاد، علوم سیاسی، علوم سیاسی، زبان شناسی و فلسفه نیز قوی است. پذیرش در این دانشگاه بسیار رقابتی است، تعداد کل دانشجویان مقطع کارشناسی حدود 10000 نفر می باشد.

 

MIT دارای چندین آزمایشگاه تحقیقاتی از جمله امکانات دانشگاهی مانند راکتور هسته ای، مرکز محاسباتی، رصدخانه های ژئوفیزیک و اخترفیزیک، شتاب دهنده خطی، مرکز تحقیقات فضایی، تونل های باد، آزمایشگاه هوش مصنوعی، مرکز و مرکز مطالعات بین المللی است.

 

سیستم کتابخانه MIT گسترده است و شامل تعدادی کتابخانه تخصصی است. همچنین چندین موزه در این دانشگاه وجود دارد. با بیش از 1067 عضو هیئت علمی، MIT همچنان نقش حیاتی در شکل دادن به آینده دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان مشاور، مربی، اعضای کمیته و غیره دارد.

 

علاوه بر این، هیئت امنای مؤسسه شامل 78 رهبر برجسته در علوم، مهندسی، آموزش، صنعت و سایر رشته‌ها است. علاوه بر این، اعضای هیئت علمی همچنان به پیشرفت استانداردهای جهانی در رشته های خود ادامه می دهند.

 

MIT در محوطه ای به مساحت 168 هکتار با 26 هکتار زمین بازی، بیش از 20 پارک، فضای سبز، 18 خوابگاه دانشجویی و حدود 50 اثر هنری به همراه ساختمان های آموزشی واقع شده است.

 

این دانشگاه در قلب یکی از نمادین ترین مراکز تجاری کمبریج واقع شده است. از تحقیقات پزشکی گرفته تا فناوری آب پاک، انرژی پایدار، تاب‌آوری شهری، بیماری آلزایمر، سرطان و بیماری‌های عفونی، اینها برخی از نوآوری‌هایی هستند که دانشمندان MIT تحت تأثیر آنها قرار گرفته‌اند.

منبع

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی