دانشگاه Fairleigh Dickinson

دانشگاه Fairleigh Dickinson

دانشگاه Fairleigh Dickinson یک دانشگاه آمریکایی در قلب ونکوور، کانادا است که به متقاضیان مهاجرت دانشجویی نیز پذیرش می دهد. هنگام تحصیل در FDU می توانید با یک فلش دو نشان دهید. پس از تحصیل در کانادا، تجربه و مدرک تحصیلی از یک دانشگاه آمریکایی را می توان به رزومه شما اختصاص داد. در ادامه این صفحه شما را با دانشگاه های کانادا در Lets Go Uni، نحوه تحصیل در دانشگاه فارلی دیکنسون و همچنین امکانات و خدمات این موسسه آموزشی آشنا می کنیم.

دانشگاه فورلی دیکینسون، کانادا
FDU یکی از دانشگاه های خصوصی در ایالات متحده با چهار پردیس مختلف است. علاوه بر پلت فرم آموزش آنلاین، دارای دو پردیس اصلی در نیوجرسی، یکی در ونکوور، کانادا و دیگری در جنوب شرقی بریتانیا است.

پردیس ونکوور دانشگاه Fairleigh Dickinson جدیدترین پردیس دانشگاه است که در سپتامبر 2007 در مرکز شهر ونکوور، بریتیش کلمبیا، کانادا تاسیس شد. مجتمع آموزش عالی دانشگاه Fairleigh Dickinson در منطقه Yaletown در Yaletown، نزدیک به کتابخانه عمومی شهر واقع شده است، که توسط خوابگاه های دانشجویی و مراکز مهم شهر احاطه شده است.

متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا می توانند پس از گذراندن تعدادی از دوره ها در پردیس اصلی نیوجرسی برای پذیرش در پردیس دانشگاه FDU اقدام کنند.

سازوکار این موسسه آمریکایی زیر نظر وزارت آموزش و پرورش بریتیش کلمبیا مدیریت و سازماندهی می شود و در نهایت به فارغ التحصیلان مدرک آمریکایی اعطا می شود. علاوه بر دانشجویان بین المللی که در دانشگاه Fairleigh Dickinson پذیرفته شده اند، کارکنان، اساتید و کارکنان از 53 کشور انتخاب شده اند.

پردیس FDU Vancouver یکی از معدود فرصت‌هایی است که دانشجویان بین‌المللی از طریق تحصیل در کانادا و زندگی در جامعه چند فرهنگی کوچک دانشگاه Fairleigh Dickinson مدرک آمریکایی دریافت می‌کنند.

فرل دیکینسون به عنوان بزرگترین دانشگاه خصوصی در نیوجرسی، سالانه بیش از 12000 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می پذیرد که بیش از 1000 دانشجوی بین المللی را از سراسر جهان جذب می کند.

 

منایع مورد استناد

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی