نیمار در اندیشه جدایی از پاری سن ژرمن؛ منچستریونایتد و چلسی جویای شرایط

نیمار در اندیشه جدایی از پاری سن ژرمن؛ منچستریونایتد و چلسی جویای شرایط

صحبت های نه چندان مطمئن ناصر الخلیفه در مورد آینده نیمار باعث ایجاد ابهامات زیادی در مورد ستاره 30 ساله برزیلی پاری سن ژرمن شده است.

طرفداری به نقل از RMC، نیمار تا چند هفته پیش قصد نداشت پاری سن ژرمن را برای جام جهانی ترک کند، اما در روزهای اخیر تصمیم گرفته است که باید در باشگاهی که آنها دوست دارند بازی کند. جدا از پاری سن ژرمن که جدایی نیمار را دوست ندارد، خود این بازیکن هم اکنون به جدایی از پاری سن ژرمن فکر می کند.
نیمار فصل ضعیفی داشت و در فصل 2021-2022 در 28 بازی برای پاری سن ژرمن تنها 13 گل و 8 پاس گل به ثمر رساند.

این نمایش های نه چندان درخشان باعث شد نیمار مدام توسط هواداران پاریسی هو شود.

سران پاری سن ژرمن خواهان شفافیت در نیات نیمار هستند. پی اس جی مخالف فروش نیمار نیست و منتظر تصمیم این بازیکن است.

با وجود در نظر گرفتن فرضیه پایان همکاری دو کشور، جدایی نیمار از پاری سن ژرمن از نظر مالی سخت خواهد بود.

قیمت درخواستی پاری سن ژرمن و دستمزد بالای نیمار مانع بزرگی برای خروج از پاریس خواهد بود، به خصوص که او تا سال 2027 با پی اس جی قرارداد دارد. تیم های زیادی وجود ندارند که بتوانند از پس چنین انتقال سختی برآیند. در حال حاضر بارسلونا تمکن مالی لازم برای خرید این ستاره برزیلی را ندارد.
در لیگ برتر، منچستریونایتد ممکن است بتواند در صورت جدایی رونالدو دست به اقدامی بزند و چلسی دور از انتظار است. البته نیوکاسل توان مالی این انتقال را هم دارد که با توجه به جام جهانی پیش رو به نظر نمی رسد از انتقال به نیوکاسل استقبال کند. با تمام این تفاسیر نیمار به زودی باید برای آینده خود تصمیم بگیرد و شاید داستان نیمار حساس ترین ماموریت در مثلث ناصر الخلیفی، آنترو انریکه و لوئیس کامپوس باشد.
منبع

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی